Vandaag is het weer zover: Black Friday! Hordes klanten die de winkel komen leegplunderen.
Volgens de Telegraaf wordt Black Friday zelfs zwaar overschat. CoolBlue ziet dat anders en heeft er zelfs een week van gemaakt. Misschien is Black Friday voor Nederland niet direct het moment om jouw aanbod nog eens flink aan te prijzen, maar met de feestdagen op komst is het zeker de moeite waard nog eens na te gaan wat jij met die verkoopkans gaat doen!Dat is in ieder geval het beeld (humans turn into monsters) wat we zien in de Amerikaanse shoppingmalls. In ons 'doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg' landje, wil het nog niet zo vlotten.
Lees onze 7 tips voor een mooie omzetmaand
En verder in deze nieuwsbrief: nieuwe medewerkers, een vooruitblik op 2018 en overal en altijd slimmer werken, dat wil jij toch ook?Op emerce.nl lazen we dit interessante blog over de trends voor 2018. Bijvoorbeeld deze:DIT ZIJN DE E-COMMERCETRENDS VOOR 2018
#4 Google attribution. Voor veel webshopeigenaren een bekend probleem: vaak heb je alleen zicht op de de laatste klik die tot een aankoop heeft geleid. Bijvoorbeeld een zoekopdracht met je bedrijfsnaam erin. Maar zo weet je nog steeds niet hoe iemand je op het spoor is gekomen. Dit fenomeen noem je ook wel ‘last click attribution’. Gelukkig gaat dat veranderen. Lees verder...
NIEUW TALENT: JORDIN BROUWER - DEVELOPER & LOUISE HOEVE - STAGIAIR HR
Wij stellen graag aan je voor: een goedlachse en slimme versterking bij OrangeTalent. Jordin is 19 jaar en heeft eerder ervaring opgedaan bij een internetbureau in Amsterdam.
Daarnaast is Louise Hoeve bij ons gestart met een onderzoek naar werkgeverschap in de komende 10 jaar. Talenten in onze sector zijn schaars en we verwachten dat die trend zich in de komende jaren doorzet.
Daarnaast is Louise Hoeve bij ons gestart met een onderzoek naar werkgeverschap in de komende 10 jaar. Talenten in onze sector zijn schaars en we verwachten dat die trend zich in de komende jaren doorzet.
Om aantrekkelijk te zijn en te blijven voor nieuwe medewerkers, moeten wij ook op dat vlak continu blijven verbeteren. Louise gaat aan de slag om dat in kaart te brengen en ons van advies te voorzien over wat wij vandaag en morgen moeten doen, zodat we over 10 jaar onze opdrachtgevers nog steeds optimaal kunnen voorzien in hun wensen.
Maandelijks weten hoe je online communicatie het doet? We hebben onze analyse rapporten aangepast en verbeterd. Opdrachtgevers die al langer de rapportages ontvangen hebben dit al gemerkt. Wil je ook meer inzicht in je online prestaties? Neem contact met ons op voor een demonstratie!VERBETERD: ONS RAPPORTAGE DASHBOARD