Heb jij oog voor detail, werk je super secuur en ben je niet bang om dingen goed te regelen? Dan hebben wij een top interim opdracht voor je bij een leuk bedrijf in Harderwijk.
Wat ga je doen?
- Je zorgt ervoor dat aanvragen netjes en foutloos worden ingevoerd (jij hebt oog voor detail!).
- Afspraken maken met bedrijven, die je uiteraard ook bevestigt.
- Je zorgt voor een vlotte planning en houdt alles up-to-date.
- Documenten moeten goed geordend digitaal worden gearchiveerd (alles op z’n plek!).
- Je hebt ervaring met Microsoft Office en werkt makkelijk met Teams.
- Je houdt van structuur en werkt secuur – fouten? Die signaleer jij direct!
- Je moet beschikbaar zijn op woensdag, overige dagen in overleg.
- Je werkt met plezier in een gezellig team van 7 mensen en hebt zin om samen successen te boeken.
- Je beheerst de Nederlandse taal perfect, zowel mondeling als schriftelijk.
- Een afwisselende en leuke opdracht op locatie in Harderwijk (geen thuiswerken!).
- Werken in een superleuk team waar je jezelf kunt zijn.
Klinkt goed? Stuur snel een berichtje naar [email protected] of bel naar 0651909386